pondělí 29. února 2016

Co dělá Jágr na Floridě?

Cokoli si člověk otevře, snad kromě dveří od záchoda, vyskočí na něj, co dělá Jágr na Floridě. Jágr přihrál na gól, Jágr gól dal, Jágr gól nedal, modelka Veronika Jágrovi dala, spoluhráč Hudler Jágrovi nedal...

Jako by se veškerý národní cítění, hrdost a prožívání scvrkly do toho, co dělá nebo nedělá Jágr. Když má Jágr průjem, v celým česku to stojí za h.... Když se mu daří, je z nás najednou prosperující a vzkvétající země.

Je to opravdu tak strašně důležitý??

Mě osobně spíš zajímají moje osobní góly – ty vlastní i ty nevlastní. Kdo mi přihrál a komu naopak můžu přihrát já. A samozřejmě i to, kdo dá mně... ;-)

Nezajímá mě, co dělá Jágr. Ani vás by nemělo. Mělo by vás zajímat, co děláte vy ve svým zaprděným obýváčku na sídlišti někde v Chlumci nad Cidlinou (omlouvám se občanům Chlumce nad Cidlinou, zaprděný obýváky jsou samozřejmě i všude jinde ;-) ).

Protože když bude každej sám sobě Jágrem, může mu průjem toho Jágra na Floridě bejt úplně ukradenej...


:-)


1 komentář:

  1. Skvělý chod myšlenek. Smála jsem se od začátku až do konce. A je to fakt pravdivé! :D

    OdpovědětVymazat