středa 17. února 2016

Sedm dní a sedm nocí



Přišel jsem dneska z práce domů,  v doznívající euforii odkroucenýho dne v Matrixu (to jsem obšlehnul od Gigi, snad mi to promine ;-) ) s Marylinem Mansonem ve sluchátkách a nápadem na další blog (samozřejmě ne tenhle) vešel do našeho domácího ubýváku, a najednou mi cosi čvachtá pod nohama... 

Cože??? To ne! Akvárko!

Proč si, sakra, tahle skleněná krabice poklidně stojící patnáct let beze změny na stejným místě najednou řekne, že už toho má plný zuby a rozhodne se prasknout a vytéct – právě dneska?

Jaký procesy a hnutí vedly k tomu, že lepidlo držící dvě stěny při sobě přestalo lepidlovat?

Jaká únava to musela postihnout materiál, kterej vypadal tak neúnavně?

Nebo je to něco mezi nebem a zemí – nebo v tomhle případě mezi dvacetiwattovou zářivkou a hromádkou písku na dně – co způsobuje, že se tak nějak všechno poslední tejdny a měsíce rozkližuje, praská a vytejká?



Těžko říct. Teď už je katastrofa za náma. Mám za sebou čtyřhodinovou brigádu. Přeživší jedince jsem přendal do náhradního akvárka, všechno vyčistil, uklidil, zprovoznil. 

A říkám si, že si možná budoucí generace rybiček jednou budou předávat legendu o obrovský pohromě, která jejich svět kdysi postihla. S nehynoucí vděčností a láskou budou vyprávět  o tom, jak k nim sestoupil Hospodin, zachránil je a věnoval jim novej, lepší svět... Budu pro ně Bůch...

Hmm. Akorát že rybičky jsou úplně debilní tvorové...

Svět před potopou...


Žádné komentáře:

Okomentovat