neděle 21. února 2016

Je n´existe pas



Tak nevím...  Kolem mojí osoby se děje něco podivnýho. Teda, ne že by se kolem mojí osoby někdy dělo něco jinýho, než podivnýho, ale teď v souvislosti s chystanou výstavou mejch obrazů už je to nějak na pováženou...


Když pominu bez mýho vědomí domluvený hudební vystoupení na vernisáži, který by bylo absolutně mimo mísu (pán s klarinetem a Mozartem... naštěstí jsem to zarazil) a málem totálně pomotanej název výstavy na plakátech (i to se mi podařilo na poslední chvíli zarazit), zbejvá ještě popletený jméno na pozvánkách, který se na začátku měsíce rozesílaly všude možně. To už se mi zarazit nepodařilo.


 Takže díky tomu nevystavuju já, ale můj otec, potažmo brácha: „Pavel Rynt – výstava obrazů". 

Sousto pro místní drbny – „A paní Bařtipánová, už jste slyšela, že bejvalej starosta bude mít v muzeu výstavu obrazů...? Nepovídejte? Ten už taky neví, co by! Že si nedá pokoj! Nejdřív si na městě nakrade a pak si ještě hraje na umělce!“ 
Anebo splnění pradávnýho snu mýho bratra bejt taky malířem (budiž mu ke cti, že maluje určitě líp, než František Ringo Čech nebo Stephen Hawking).


A tak si jenom říkám, jestli se mi tím osud nesnaží něco naznačit. Doufám, že ne to, že třeba vůbec neexistuju...


:-)


Žádné komentáře:

Okomentovat