úterý 8. března 2016

Proč nejsem vhodnej typ na psaní blogu



Dneska mě na pár chvil přepadnul nutkavej pocit, že bych měl zase něco napsat na blog. Poslední příspěvek už je skoro tejden starej a mezitím se událo tolik věcí, že by to vydalo na román – hlavně moje vernisáž a to, jak částečně plánovaně a částečně neplánovaně narušila kralupskou zaprděnost...

Problém je v tom, že asi nejsem vhodnej typ na psaní blogu (hmm, to jsem zjistil brzo, když už ho dva měsíce píšu...). Buď neumím ze svýho života vyždímat a procedit ten správnej materiál, nebo nejsem schopnej správně cíleně prožívat věci tak, aby mi ho pak poskytly. 

Závidím těm, který už ve chvíli, co se něco děje, přesně vědí, jak o tom budou psát, co vypíchnou, co vynechají, těm, který jako hladoví psi skočí po první jen trochu zajímavý události nebo detailu. Závidím těm, který v jakoukoli chvíli intuitivně poznají, kde a jak pořídí to nejvhodnější selfíčko i těm, co dokážou napsat o fleku na ubruse ve školní jídelně tak, že to zní objevně a zajímavě.

To já musím vždycky mít nějaký VELKÝ TÉMA, ORIGINÁLNÍ NÁPAD nebo všechno důkladně FILOZOFICKY ROZEBRAT ze všech stran.

Nojo, ale všechny velký témata a originální nápady tady už jednou byly – a náladu číst filozofický rozbory by mělo jen pár magorů.

Proč jen neovládám umění koláže, zkratky a správně načasovanýho konce...

Víte co?
Nejlepší věci stejně vznikaj jako vedlejší produkt, takže žádnej blog tentokrát psát nebudu a basta!

:-)

Žádné komentáře:

Okomentovat